[vc_row full_width=”stretch_row_content” gap=”20″ full_height=”yes” columns_placement=”top” equal_height=”yes” content_placement=”middle”][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Şimdi ve Gelecek Tasarımcısı Nedir ?” font_container=”tag:h1|font_size:15px|text_align:left” google_fonts=”font_family:Abel%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

“İletişimdeki en önemli unsur söylenmeyenleri duymaktır.” Peter Drucker

Şimdi ve gelecek tasarımcısı olarak tanımladığımız çalışma Prensibi, günümüzdeki ve gelecekteki ihtiyaçları karşılamak için yenilikçi ürünler, hizmetler ve deneyimler tasarlamayı ilke edinir. Ben ve benim gibi tasarımcılar, müşterilerin beklentilerini karşılamak ve aynı zamanda sürdürülebilirlik, kullanıcı deneyimi ve teknolojik yenilikler gibi faktörleri göz önünde bulundurarak geniş bir yelpazede beceri ve bilgiye sahibidirler ve sürekli kendilerini bu konuda geliştirirler. Sayımız oldukça az olsada, siz fark etmesenizde hayatınızı kolaylaştıran, yöneten markalara hizmet ederiz.

Şimdi ve gelecek tasarımcısı olarak bizler, kullanıcıların ihtiyaçlarını anlamak, trendleri takip etmek, teknolojik yenilikleri takip etmek ve sürdürülebilirlik ilkelerine uygun olmak gibi konularda uzmanlık kazanmak için sürekli çalışıyoruz. Ayrıca, bizler, ürünlerin, hizmetlerin veya deneyimlerin tasarımını yaparken, estetik açıdan da göz alıcı ve cazip olacak şekilde tasarlanması için tüm bilgimizi ekiplere ve kurumsal yöneticilere aktarıyoruz.

Sizlerde eğer bir şimdi ve gelecek tasarımcısına ihtiyaç duyarsanız lütfen benimle iletişime geçmeye çekinmeyin.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_tta_accordion section_title_tag=”h3″ style=”outline” color=”sky” spacing=”20″ gap=”10″ c_align=”center” c_icon=”triangle” c_position=”left” active_section=”1″ no_fill=”true”][vc_tta_section title=”Dijital Medya Danışmanlığı” tab_id=”1705053684414-b975b01a-aa51″][vc_column_text]

Hayat deneyimlerimizin bir toplamı derim her zaman. Her gün yeni bir şey öğreniyor, yeni deneyimler elde ediyoruz. Kendimi anlattığım sayfada da belirttiğim gibi çok uzun zamandır dijital medya dünyasında çalışıyorum. Bu nedenle bir çok konuda çırak olduğum gibi bir çok konuda da danışmanlık seviyesinde bilgim var ve yine belirttiğim gibi bir çok kuruma hali hazırda danışmanlık veriyorum.
Dilerseniz sizlerde aşağıdaki konu başlıklarından birine ihtiyaç duyarsanız ben buralardayım ve yardıma hazırım.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Eğitim Materyalleri Araştırma ve Geliştirme” tab_id=”1705053684419-11a41826-2373″][vc_column_text]

Eğitim bir ülkenin çocukları için vazgeçilmez bir öğedir. Geliştirilen araçlarla öğretmenleri ve çocukları öğrenme konusunda ne kadar motive eder ve onların öğrenmesine fayda sağlayabilirsek o kadar ileriye gideceğiz. Bu inançla, eğitim materyalleri araştırma ve geliştirime konusunda ilgili tüm kurum ve kuruluşlara desteğe hazırım.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Marka Kimliği Danışmanlığı” tab_id=”1705053720378-9aafecc7-2faf”][vc_column_text]

Yıllar önce bir markadan beklenen sadece vaat ettiklerini yerine getirmesiydi günümüzde ki tüketiciler ise, markaların toplum içerisindeki duruşunu, çevresel konularına nasıl yaklaştığını, hangi tarza daha yakın olduğunu bilmek ve daha onlarca konuda bilgi edinmek istiyorlar. Eğer marka, olmak istedikleri “kimlikle” eşlesiyorsa markanın bir takipçisi oluyorlar aksi takdirde markayı reddediyorlar. İşte bu nedenle marka kimliğini oluşturmak kendi içinde bir iletişim yeteneği gerektirmektedir. Sizde müşteri adaylarınıza doğru yolu seçerek ulaşmak isterseniz ben her zaman desteğe hazırım.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Dijital Pazarlama Teknikleri” tab_id=”1705053736588-b30589c2-187f”][vc_column_text]

Dijital Pazarlama, teknolojik alt yapıların kullanılması ile yapılan tanıtım, reklam ve satış işlemlerinin yürütüldüğü sistemdir. Teknolojinin hızla ilerlemesi ile birlikte dijital pazarlama markalar için çok daha önemli bir hal almaya başlamıştır. Özellikle sosyal medyanında hızlı büyümesi ile markalar müşterilerine farklı yol ve yöntemlerle ulaşabilmektedir. Siz de bu alanı etkin olarak kullanarak, markanızı ve ya ürününüzü çok geniş bir kitleye ulaştırabilir ve hedefinize daha etkili bir şekilde ulaşabilirsiniz.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”E-Ticaret Sistemleri” tab_id=”1705053757881-d4ccf694-05b5″][vc_column_text]

E-ticaretin en büyük avantajı 7/24 ulaşılabilir olmalarıdır. Bu avantaj tüketici için bir rahatlık iken marka için zorlu bir süreç yönetimidir. Durup dururken çöken bir web sitesi veya alt yapısı doğru hazırlanmamış bir web sitesi çok ciddi yatırım maliyetlerine neden olabilir. Bu tarz sonuçlarla karşılaşmamak için doğru firma veya kişilerle çalışmalısınız. Ben size dilerseniz sorun yaşamayacağınız e-ticaret sistemleri kurma konusunda yardımcı olabilir veya hali hazırda çalıştığınız firmaların size olan faydasını denetleyebilirim. Unutmayın, ihtiyacınız olduğunda lütfen iletişim formunu doldurarak yardım istemekten çekinmeyin.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”SEO – Arama Motoru Optimizasyonu” tab_id=”1705053771174-d9fc3df7-8361″][vc_column_text]

Arama motoru optimizasyonu, konusunda uzmanlanmış kişilerin, web sitelerinin performansını artırmak ve internetteki görünürlüklerini artırarak, arama sorgularına yanıt verecek içeriklerin üretilmesini sağlamak ve üretmek üzerine kurgulanmış stratejik bir çalışmadır. Günümüzde bol rakip indexine sahip olan sektörlerde SEO Optimizasyonu uzun ve meşaketli olan bir yapıyı gerektirmektedir. Bu düzlemde bilgi ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya her zaman açığım, lütfen iletişimden kaçınmayın.

[/vc_column_text][vc_btn title=”Görsel İletişim Danışmanlığı İçin Tıklayın” link=”url:%23iletform”][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Görsel İletişim Tasarımı” tab_id=”1705053773704-d5591ace-e40a”][vc_column_text]

Üniversiteden Mezun olduğum bölümün hakkını vermek isterim 🙂 Görsel İletişim Tasarımı, yaratıcılık, teknoloji ve tasarımı birleştirerek iletişim kurmanızı sağlayan yolun yaratıcılık geliştiren bir süreçtir. Bilinen yeni medyaların doğarak kendi dinamiklerini oluşturması, eski mecraların teknoloji ile daha hızlı, devamlı bir etkileşime geçmesi sonucu tasarımın geleneksel iletişim yöntemleri yetersiz kalmakta ve evrilmektedir.

Çok geniş bir kapsamı olan Görsel İletişim Tasarımı, prodüksiyon, reklam filmleri, video, yaratıcı metin, görüntüler, hareket ve ses gibi iletişim araçlarını gerek yeni medya, televizyon, bilgisayar, akıllı iletişim araçları ve mekanlar, arayüz/etkileşim tasarımı, basılı ürünler ve tüm iletişim mecraları üzerinde kullanır. Eğer sizinde görsel iletişim tasarımı konusunda desteğe ihtiyacınız olursa lütfen benimle iletişim kurun.

[/vc_column_text][vc_btn title=”Görsel İletişim Danışmanlığı İçin Tıklayın” link=”url:%23iletform”][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]